לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

זה הרובוט החדש שלנו, הוא יחליף אותך

יום א'
מתי מריאנסקי

אוניברסיטת אוקספורד פרסמה תחזית לפיה רובוטים יחליפו חצי מכל המשרות בארה"ב ב-20 השנים הקרובות. מישהו יצטרך לבנות את כל הרובוטים האלה!
אנחנו חוזים בגל עצום של אפליקציות עם ממשק משתמש ״שקוף״ – כלומר ללא GUI – שצוברות יותר ויותר פופולריות. אתם יכולים לקרוא להן ׳בוטים׳ או עוזרים וירטואליים. הן פונות למיליארדי המשתמשים של אפליקציות המסרונים כמו סלאק או וואטסאפ, או אפילו SMS רגיל. חלקן מופעלות ע"י אינטליגנציה מלאכותית, ובחלקן יש מפעיל אנושי מאחורי הקלעים. בהרצאה נסקור את כל החידושים שמביא איתו העולם החדש של Conversational Interfaces, נלמד איך מתכננים אפליקציה ללא כפתורים – כזאת שמופעלת ע"י מילים בלבד, ואיך לדלג מעל כמה מהמכשולים העיקריים במעבר לממשק שיחתי. אבל בעיקר, נקבל בברכה את הרובוטים, לפני שהם יסלקו אותנו מכדור הארץ.

מתי מריאנסקי

מתי מריאנסקי

מעצב המוצר ומייסד-שותף, Meekan

אחרי כמעט 20 שנה של עיצוב אינטראקטיבי, ממוצרים זעירים עד לאתרי ענק, מתי נפרד מחברו הטוב – פוטושופ. ביחד עם הצוות ב-Meekan, הוא מתכנן, מעצב ובונה רובוטי שיחה. מחכה כבר ליום שהם יחליפו אותו בעבודה ואולי גם יכינו לו איזה דרינק…

זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.

הגרסה הקצרה

כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.

בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors