לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

להיות Don Draper: איך מציגים אפיון ועיצוב?

יום א'
ברק דנין

כל מי שמאפיין UX או מעצב UI נמצא בסיטואציה הזו כל הזמן: צריך לשכנע את מי שמולכם שלקחתם את ההחלטות הנכונות, לשכנע אותם שהמסכים והתהליכים שבניתם הם הפתרון הנכון לבעיה. ואם לא היה לכם יום מספיק קשה גם ככה, אתם מגלים (שוב) שכל מי שמולכם בטוח שהוא מבין ב-UX (עוד מהימים שב-www היה חור). איך יוצאים ממפגש כזה עם התוצאות שאתם רוצים להגיע אליהן? איך מציגים נכון את העבודה שלכם, כך שכולם יבינו שאתם אנשי מקצוע מנוסים, וייקחו ברצינות את העמדות שלכם?

בתור מנכ"ל סטודיו ל-UX, ברק מוביל מפגשים כאלה, יחד עם הצוות שלו, על-בסיס קבוע. בהרצאה ברק ייתן לכם תובנות וטיפים מנסיונו בעבודה מול מאות לקוחות, גדולים כקטנים, שיעזרו לכם להיות אלופי פרזנטציות, גם מול לקוחות פנים-ארגוניים וגם מול לקוחות בחוץ. Don Draper יש רק אחד, אבל כל אחד יכול ללמוד איך להציג design טוב יותר.

ברק דנין

ברק דנין

מנכ"ל ובעלים, Uniq UI, יו"ר ארגון חוויית משתמש ישראל

ברק הקים את יוניק יו איי, סטודיו לאפיון ועיצוב חוויית משתמש, ב-2009. היום, לאחר כ-20 שנה בתחום, הוא אחד האנשים המזוהים ביותר עם תחום ה-UX בארץ. יחד עם הצוות ביוניק יו איי, ברק מאפיין מוצרים דיגיטליים עבור לקוחות החברה, ביניהם: Dreamworks, ישרוטל, יפעת, מאקו, פיצה האט, Risco ועוד רבים אחרים. 

ברק מעביר סדנאות וקורסים במסגרת UX School, בית הספר לאפיון חוויית משתמש מבית יוניק יו איי.

בשנת 2010 חבר ברק לכמה מהאנשים הבולטים בתחום ה-UX בארץ וביחד הם הקימו את ארגון חוויית משתמש ישראל (UXI), במסגרתו מתקיים כנס זה. ברק מוביל את הפעילות של UXI מאז הקמת הארגון ועד היום.

זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.

הגרסה הקצרה

כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.

בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors