בהרצאה יציג רפאל case study של מוצר שאפיין עבור citibank, ושהגיע (כן, זו לא טעות) ל-170% המרה! ההצלחה הזו הגיעה למרות שהשוק בו המוצר פועל הוא השוק הפיננסי: שוק רווי באפליקציות מתחרות ומעוצבות למשעי, עם לקוחות נאמנים. שוק שבו הלקוחות הם אנשים מבריקים עם ציפיות גבוהות. לו״ז הפרויקט היה – כרגיל – לאתמול, ומעל לכל יש רגולציה שחונקת. אז איזה קסם חולל הצוות בממשק, שגרם לאפילקציה להצליח כל כך?
כנגד כל הסיכויים - איך גרמנו למשתמשים לאמץ אפליקציה מורכבת, רק בזכות הממשק?
רפאל מנחם
מאפיין חוויית משתמש בכיר, UXpert
רפאל עוסק בתחום חוויית השימוש יותר מעשור. בעבר כבר עבד מול סטארטאפים קטנים, כמו גם עם חברות גדולות כ-Telefonica, Amdocs ועוד. עד לא מזמן הוא הוביל את תחום ה UX במעבדת החדשנות של Citibank בישראל. במסגרת העבודה הזו הוא אחראי לכמה תוצרים שכבר נרשמו כפטנט. היום הוא משמש כיועץ לחברות שונות בארץ ובארה”ב. לפני שנתיים הקים יחד עם דניאל ארד את הבלוג UXCrunch העוסק ב UX בתחום הפיננסי.
זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.
הגרסה הקצרה
כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.
בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2
Become a Sponsor
CloseFor more information about sponsorship options, please leave us your details and we'll be in touch soon.
הצטרף כנותן חסות
סגורלקבלת מידע נוסף על אפשרויות חסות, בבקשה להשאיר לנו את הפרטים שלך ואנחנו נהיה איתך בקשר בקרוב.