לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

כש-UX נכנס לתמונה - תיעדוף פיצ׳רים מבוסס חוויית משתמש

יום א'
יניב שריג

כאנשי חוויית משתמש, אנו פוגשים את הלקוח בשלב המחקר או בבדיקות השמישות, ולומדים על אופן השימוש האמיתי במוצר. התובנות ממפגש זה מאירות נקודות מבט ייחודיות, שיכולות לכוון את תהליך הפיתוח ולהגדיר צרכים מהמוצר. כדי להגיע מהתובנות האלו לכדי קבלת החלטות, יש צורך בכלים העוזרים לנסח אמירה ברורה על שאלה חשובה: איזה פיצ׳ר ייכנס, ואיזה לא?
בהרצאה יוצגו שלושה כלים לשימוש מאפיינים, מעצבים ומנהלי מוצר, שרוצים לקחת חלק משמעותי בתיעדוף יכולות המוצר ובקביעת אופי המוצר העתידי.

יניב שריג

יניב שריג

מאפיין חוויית משתמש בכיר, MyHeritage

יניב שריג הוא מאפיין בכיר ב-MyHeritage – חברה ישראלית שעוזרת ליותר מ-80 מליון אנשים בעולם לגלות, לשמר ולשתף את ההיסטוריה המשפחתית שלהם. כחלק מצוות המוצר בחברה, הוא מגדיר יכולות חדשות במוצר ומתווה את הדרך למימושן דרך מחקר משתמשים, בניית פרוטוטייפים, הגדרת מסמכי אפיון ובדיקות שמישות. בעברו, עבד יניב כמאפיין ביוניק יו איי, סטודיו לייעוץ בתחום חוויית המשתמש, שם עבד מול מגוון גדול של לקוחות בארץ ובעולם. יניב הוא בעל תואר ראשון בעיצוב מוצר מהאקדמיה לעיצוב בצלאל ותואר שני בהצטיינות במחקר תרבות מאוניברסיטת תל-אביב.

זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.

הגרסה הקצרה

כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.

בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors