לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

ואלס המומחה והארגון: איך לאפיין UX בתוך ארגונים גדולים ומולם?

יום ג'
עדוא שביט

בין אם אתם מומחי חוויית משתמש שעובדים בתוך הארגון, ובין אם אתם יועצים חיצוניים, העבודה מול ארגון גדול מייצרת אתגרים לא קטנים שלפמים מרגישים כמו – "צעד קדימה, שניים אחורה". המערכת לעיתים מסורבלת, פרויקטים מחליפים ידיים, לקוחות פנימיים וחיצוניים משנים את דעתם חדשות לבקרים, התקציבים קטנים מהרצוי, לוחות הזמנים אף יותר, ולעיתים קרובות אף אחד לא מתנדב לקחת החלטות אמיצות כשנדרש.

כיצד מתגברים על אתגרים אלה בהצלחה? מה יכול ללמוד היועץ החיצוני מהמומחה שעובד מתוך הארגון? מה יכול ללמוד איש הארגון מהיועץ החיצוני? תשובות לשאלות אלו ואחרות כולל טיפים מעשיים לריקוד הרמוני עם הארגון.

עדוא שביט

עדוא שביט

סמנכ"ל UX ושותף, Uniq UI

עדוא שביט מאפיין ממשקים ומלמד תוכנות ואתרים כיצד להתנהג מזה 24 שנה. עדוא מוביל בימים אלו את הפן המקצועי של יוניק יו איי, ומאפיין חוויית משתמש למגוון חברות מקומיות ובינלאומיות.

עדוא מתמחה במוצרים מורכבים ומערכות ארגוניות, וכן באפיון לאפליקציות ואתרים מותאמי גלישה ניידת – סמארטפון וטאבלט. במסגרת תפקידו ביוניק יו איי, עדוא אחראי על המקצועיות, הידע, החדשנות והמתודולוגיה בסטודיו של החברה: צוות מסור של מאפיינים ומעצבים שהופכים רעיונות ודרישות למוצרים דיגיטליים מנצחים – אפליקציות, אתרים ומערכות תוכנה.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor