בין אם אתם מומחי חוויית משתמש שעובדים בתוך הארגון, ובין אם אתם יועצים חיצוניים, העבודה מול ארגון גדול מייצרת אתגרים לא קטנים שלפמים מרגישים כמו – "צעד קדימה, שניים אחורה". המערכת לעיתים מסורבלת, פרויקטים מחליפים ידיים, לקוחות פנימיים וחיצוניים משנים את דעתם חדשות לבקרים, התקציבים קטנים מהרצוי, לוחות הזמנים אף יותר, ולעיתים קרובות אף אחד לא מתנדב לקחת החלטות אמיצות כשנדרש.
כיצד מתגברים על אתגרים אלה בהצלחה? מה יכול ללמוד היועץ החיצוני מהמומחה שעובד מתוך הארגון? מה יכול ללמוד איש הארגון מהיועץ החיצוני? תשובות לשאלות אלו ואחרות כולל טיפים מעשיים לריקוד הרמוני עם הארגון.