זו אחת הסוגיות המטרידות מאפיינים ואנשי מוצר רבים, שהמוצר שלהם פונה לקהל משתמשים שהוא לא זה ש״חותם על הצ׳קים״. בין אם מדובר במוצר עבור ילדים (ההורים משלמים כמובן) או מוצר B2B (רכש או מנהלים משלמים עבור העובדים), ההתלבטות למי לפנות ומה לשים בחזית היא סוגייה מרתקת.
בימים אלה מנהלת ענבל – המייסדת של אפליקציית ויקידס, אנציקלופדיה מדברת לילדים – מבחן A/B מקיף שנועד לבדוק סוגיות שונות, להגיע למסקנות ולתת תשובה על השאלה הזו. בכנס היא תחשוף את התהליך ואת התובנות המסקרנות.