אז למי המוצר שלכם *באמת* אמור לפנות: למשתמשים או למי שמשלם עליו?

יום ב' | מסלול Adventurer
ענבל מירון

זו אחת הסוגיות המטרידות מאפיינים ואנשי מוצר רבים, שהמוצר שלהם פונה לקהל משתמשים שהוא לא זה ש״חותם על הצ׳קים״. בין אם מדובר במוצר עבור ילדים (ההורים משלמים כמובן) או מוצר B2B (רכש או מנהלים משלמים עבור העובדים), ההתלבטות למי לפנות ומה לשים בחזית היא סוגייה מרתקת.

בימים אלה מנהלת ענבל – המייסדת של אפליקציית ויקידס, אנציקלופדיה מדברת לילדים – מבחן A/B מקיף שנועד לבדוק סוגיות שונות, להגיע למסקנות ולתת תשובה על השאלה הזו. בכנס היא תחשוף את התהליך ואת התובנות המסקרנות.

ענבל מירון

ענבל מירון

מנכ"לית, Kidkedoo

אחרי 16+ שנים בתפקידי ניהול מוצר למבוגרים (גיימינג, פורקס והשוואת מחירים) ענבל ייסדה את Kidkedoo, ועברה לניהול מוצר (וסטארטאפ) לילדים.  ויקידס, המוצר הראשון של החברה, מאפשר לעשרות אלפי ילדים ברחבי העולם לגלות דברים חדשים, באופן עצמאי.

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor