לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
Bob Baxley

Bob Baxley

Design Executive and Advisor, Formerly at Pinterest, Apple & Yahoo!

Bob Baxley is a design executive who lives and works in Silicon Valley. He most recently served as the Head of Product Design at Pinterest where he built, led, and managed a multifaceted design team responsible for both the consumer and business facing elements of Pinterest.

Prior to that, Bob spent over eight years at Apple, where he served in senior leadership roles for Apple’s retail and e-commerce teams. As a Director of Design, Bob hired and led the creative team responsible for a broad variety of applications including the Apple Online Store, the Apple Store app, and the transactional areas of iPhoto and GarageBand

As Director of Design for Yahoo! Search, Bob built and led the design team that created Yahoo! Answers and designed other search-centric properties. Bob’s career as a designer began at Claris Corporation where he was Lead UI Designer for the initial releases of ClarisWorks and MacProject Pro.

The author of “Making the Web Work”, Bob is also a sought after public speaker sharing his experiences and observations about a range of topics related to design, technology, innovation, and the culture of Silicon Valley.

Bob holds a B.A. in History and a B.S in Radio/Television/Film from the University of Texas at Austin as well as a Master of Liberal Arts from Stanford University.

Maria Giudice

Maria Giudice

VP, Experience Design, Autodesk

Innovator, artist, protagonist, and positive provocateur, Maria has pursued a vision of intelligent, elegant, people-centered design throughout her professional life. Her grasp of the pragmatic, the authentic, and the essential have kept her at the forefront of design and business for over 30 years.

Under Maria’s leadership, Hot Studio, the experience design firm she founded in 1997, grew into a full-service creative agency with an impressive list of Fortune 500 clients. Hot Studio was nominated for a National Design Award in 2013. In March 2013, Facebook acquired the talent behind Hot Studio. In 2015, she joined Autodesk as VP, Experience Design.

Her third book, Rise of the DEO: Leadership by Design,is published by New Riders and will be sold and signed in the event. Maria is an AIGA Design Fellow. She has spoken at conferences all over the world and currently serves as an adjunct professor and trustee at California College of the Arts in San Francisco. Maria is a mom to two amazing teenagers, and just recently, was ordained as a Minister at the Universal Life Church.

אודי רביד

אודי רביד

Director of Product Experience, WalkMe

אודי נושם UX מאז שנת 2000. אחרי שהשלים ב-UCL בלונדון תואר שני ב-Human Computer Interaction , החל לייעץ בפרוייקטים מגוונים – החל מממשקי WAP פרהיסטוריים, דרך ממשקי טלפוניה של ברוקרים ועוד רבים. משם המשיך לתפקידי UX ומוצר ב-eBay, ופיתח את אסטרטגיית המוצר והחוויה של קניית בגדים.

בשנתיים האחרונות הוא מוביל את תחום ה-UX ב- WalkMe, שזכתה בסטארט-אפ השנה של מגזין גלובס. כחלק מתפקידו בחברה, אודי משמש כמנטור UX, כפי שעשה גם בחממות של גוגל ומיקרוספט.

אורן שמיר

אורן שמיר

Lead UX, Uniq UI

אורן מוביל את צוות האפיון ביוניק יו איי ונמנה על הצוות המוביל של ארגון חוויית משתמש ישראל. הוא בעל ניסיון של כ-10 שנים בתחום האפיון ובעל ניסיון רב כמרצה, מנחה סדנאות וכותב על עולם ה-UX. אורן ייעץ בחברות פרסום, מסחר ורפואה מקוונת, וכן עסק בייעוץ חיצוני לחברות רבות ממגוון גדול של תחומים, מחברות סטארטאפ ועד לתאגידי ענק בארץ ובעולם.

 

ברק דנין

ברק דנין

מנכ"ל ובעלים, Uniq UI, יו"ר ארגון חוויית משתמש ישראל

ברק הקים את יוניק יו איי, סטודיו לאפיון ועיצוב חוויית משתמש, ב-2009. היום, לאחר כ-20 שנה בתחום, הוא אחד האנשים המזוהים ביותר עם תחום ה-UX בארץ. יחד עם הצוות ביוניק יו איי, ברק מאפיין מוצרים דיגיטליים עבור לקוחות החברה, ביניהם: Dreamworks, ישרוטל, יפעת, מאקו, פיצה האט, Risco ועוד רבים אחרים. 

ברק מעביר סדנאות וקורסים במסגרת UX School, בית הספר לאפיון חוויית משתמש מבית יוניק יו איי.

בשנת 2010 חבר ברק לכמה מהאנשים הבולטים בתחום ה-UX בארץ וביחד הם הקימו את ארגון חוויית משתמש ישראל (UXI), במסגרתו מתקיים כנס זה. ברק מוביל את הפעילות של UXI מאז הקמת הארגון ועד היום.

גדי מיקלס

גדי מיקלס

Head of Rich Content Platform, ebay

כראש תחום rich content platform ב-ebay, משימתו העיקרית של גדי היא למצוא חברות טכנולוגיה וסטארטאפים שישמשו לפתרון בעיות עסקיות מהותיות, ע"י שיפור התוכן וחוויית השימוש בדפים שונים באיביי. במסגרת תפקידו, גדי וקבוצתו יזמו והובילו פרויקטי חדשנות רבים כולל ה-shoppable videos & images שאנחנו כבר מכירים היום, ורבים נוספים.

גל בר דעה

גל בר דעה

VP Product, Pepper

לפני 5 שנים גל החליט שהוא בונה בנק. חוויה לא נעימה באחד מסניפי הבנקים בארץ הביאה אותו לתחילתו של מסע שהחל בהקמת חברת סטארטאפ (Bink), גיוס כסף ובניית מוצר, המשיך בשיחות ודיונים עם רגולטורים, פוליטיקאים ובנקים, דרך סגירת החברה אחרי שנתיים (מכה קלה בכנף…) ועד להצטרפותו לצוות המייסד של Pepper  – הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל.

הילה צימרמן

הילה צימרמן

מנהלת מוצר, 888holdings

הילה היא מנהלת מוצר המגיעה מרקע של שיווק דיגיטלי וניהול מערכות מידע.
בעלת נסיון של 7 שנים בעולם ה-
WEB ומתמחה באפיון מוצרי ווב ואתרים רספונסיביים, ושיפור יחסי ההמרה שלהם.
היא ידועה ביכולת שלה לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר, כי היא מאמינה שהם לא פחות חשובים מהדברים הגדולים – והם אלה שהופכים את חוויית המשתמש מטובה, לכזו שהופכת אותו למאושר.

יונתן דובינסקי

יונתן דובינסקי

מאפיין חוויית משתמש, Amdocs

יונתן הוא מאפיין חוויית משתמש בחברת Amdocs, מרצה בקורס אפיון חוויית משתמש של נטקראפט ופסיכולוג קליני בהכשרתו. את דרכו המקצועית כאיש UX התחיל בחברת נטקראפט, שם אפיין מוצרים דיגיטליים עבור מגוון לקוחות, החל מחברות סטארטאפ בתחילת דרכן ועד לחברות ותיקות ומובילות בישראל. יונתן הוא חלק מקבוצת XDC, ה-Experience Design Team, קבוצת חוויית המשתמש של Amdocs שמונה למעלה מ 50 אנשי מקצוע בתחום.

יסמין גלקר וייסבורד

יסמין גלקר וייסבורד

מנהלת פיתוח עסקי ושיווק, Uniq UI

אחרי שנים של אפיון חוויית משתמש והובלת צוות, יסמין עשתה את המעבר לצד העסקי כדי להניע משתמשים בצורה אחרת לגמרי. במקום לתכנן אסטרטגיה למוצרים של אחרים, היא היום מתכננת את האסטרטגיה העסקית של יוניק יו איי.

יסמין כותבת, מרצה ומנהלת קהילת פייסבוק בנושא מיקרו-קופי – הרכיבים המילוליים שמניעים את המשתמש לפעולה.

ירון פלקס

ירון פלקס

UX Lead, Checkmarx

ירון התחיל את דרכו כמאפיין בסטארטאפים מגוונים – לכולם היו מוצרים מורכבים שדורשים פתרון ייחודי.
ב-7 השנים האחרונות התנסה בכל שלבי התהליך: מחקר, הגדרה, אפיון, עיצוב, אנימציה ופיתוח.
בעבודתו הוא תמיד מכוון להתוות את הדרך תוך ראייה לטווח רחוק ותמיד ניגש לפתרון הבעיה מהלוגיקה ולא מהמתודולוגיה.
ירון שותף במספר אתרי מסחר לשוק האמריקאי.

כנרת יפרח

כנרת יפרח

יועצת תוכן ומיקרו-קופי ומנחה סדנאות, "נמלה"

יועצת מיקרו-קופי בעברית לממשקי אינטרנט ומובייל, מנחה סדנאות כתיבה ואשת תוכן בעלת ניסיון של 10 שנים. מלווה תאגידים בעיצוב התקשורת הכתובה עם לקוחותיהם.

עורכת לשונית מוסמכת שיודעת את כל הכללים בעברית, אבל ממליצה בחום לחרוג מהם לטובת החוויה.

לאה גולדברגר

לאה גולדברגר

VP Product, IT Central Station

סמנכ״לית מוצר עם ניסיון של למעלה מ-16 שנים בתחום ניהול מוצר ועיצוב חוויית משתמש. בין החברות שהובילה בהן את המוצר: Fiverr, Answers.com, BillGuard ועוד. בנוסף מייעצת ליזמים וסטארטאפים בכל הקשור לאסטרטגיית המוצר ואפיון ראשוני, ותומכת בחברות בתהליכי גיוס ובניית צוותי מוצר. פועלת גם כמנטורית בארגונים שונים, לטובת קידום נשים ואוכלוסיות חלשות.

ליאב נדלר

ליאב נדלר

מאפיין חוויית משתמש, Uniq UI

ליאב אוהב מסכים שקטים ומוסיקה רועשת. הוא מאפיין חווית משתמש מעל 7 שנים, מתמחה במערכות מורכבות בממשקי דסקטופ ומובייל. הוא בוגר פסיכולוגיה ותקשורת מאוני' תל אביב ומוסמך בטכנולוגיות תקשורת בחינוך באוני' בר-אילן

ליאב הספיק לאפיין אתרים ואפליקציות עבור חברות, ארגונים וגם כמה משרדי ממשלה ובין היתר התמחה באפיון נגיש לבעלי מוגבלויות. לפני כן יצא לו גם לבנות אתרים ולכתוב חומרי הדרכה ליישומי אופיס.

לירון לביא טורקניץ׳

לירון לביא טורקניץ׳

מעצבת אותיות, טיפוגרפית וחוקרת

לירון לביא טורקניץ׳ היא מעצבת אותיות וחוקרת של האות העברית. בוגרת תואר ראשון בתקשורת חזותית משנקר ותואר שני בעיצוב פונטים מאוניברסיטת רדינג באנגליה. לירון עוסקת בעיצוב אותיות עבור חברות בינלאומיות, תוך בחינת השפעות הדדיות של סוגי כתב שונים וסביבתם. לירון יצרה ועיצבה את פרויקט ״ערברית״ – מערכת כתב המשלבת בין עברית וערבית. בנוסף לעיצוב האותיות, היא כותבת ומראיינת עבור פלטפרמות שונות בעולם, מלמדת טיפוגרפיה מתקדמת, מרצה בכנסים ומעבירה סדנאות בנושא עברית ואותיות מסביב לעולם. היא אוהבת לטייל בעולם ולחפש אוצרות קולינריים חבויים, קפה מעולה ומציאות טיפוגרפיות.

מיקי פרידמן

מיקי פרידמן

מנהל מוצר ומאפיין חוויית משתמש, Varonis

מיקי הוא מנהל מוצר, מאפיין חוויית משתמש, מעצב גרפי ומהנדס תוכנה. כן, כל אלו (!) כך שבאופן תדיר הוא מפגיש את הצד היצירתי והחווייתי של החשיבה העיצובית, עם הצד הטכני והמחושב של חשיבה פונקציונלית – וביניהם יוצר מוצרים שעובדים ונראים נכון.

בשנים האחרונות מיקי מאפיין את הדור הבא של סדרת המוצרים החדשים של Varonis, שמנטרים כל פעולה במערכות לקוחותיה ומתריעים על כל פעילות חשודה, פנים או חוץ ארגונית.
בין השאר הוא חוקר כיצד אפשר להגיש למשתמשים מליוני ומליארדי פיסות מידע, באופן שמייצר עבורם ערך.

מתי מריאנסקי

מתי מריאנסקי

מעצב מוצר ומייסד-שותף, Meekan

אחרי כמעט 20 שנה של עיצוב אינטראקטיבי, ממוצרים זעירים עד לאתרי ענק, מתי נפרד מחברו הטוב – פוטושופ. רובוט השיחה שיצר ביחד עם הצוות ב-Meekan נמכר לחברה שוויצרית והיום מנהל את יומן הפגישות בעשרות אלפי חברות בכל העולם.
מתי כבר רכש בגד ים מהודר וכוס לקוקטיילים עם שמשיה קטנה, בציפייה ליום שבו יחליפו אותו המכונות.

נועה דנון

נועה דנון

מנהלת צוות חוויית משתמש, HPE

נועה דנון, מנהלת צוות חווית משתמש ב-HPE, חוקרת וחולמת UX אך מתעניינת לא פחות מכך גם בדינמיקה ובאנשים שהופכים את החלום למציאות. בעברה עבדה בחברת UI באפיון וניהול פרויקטים. בעלת תארים בפיזיקה, קוגניציה ומנהל עסקים. אספנית אובססיבית של ספרי חווית משתמש וניהול מוצר.

עדוא שביט

עדוא שביט

Principal UX Designer, Demisto

עדוא הוא מעצב ומרצה ותיק עם מעל ל-20 שנות ניסיון. הוא לימד ב-HIT וב UX-School, ומתמחה באפיון ועיצוב מערכות, ובדרכים להפוך אותן לנעימות למראה ולהפעלה. מאמין בהכרת החוקים של עיצוב ואפיון, בעיקר על מנת שנדע היכן כדאי לשבור אותם.

עדי בינדר

עדי בינדר

Design & UX Director, moovit

עדי בינדר יזם, מעצב ומנחה, כיום משמש כדירקטור Design & UX בחברת moovit ,שם הוא מוביל את צוות האפיון והעיצוב. בשנים שלפני הספיק לעבוד בתפקידי ניהול בעיצוב וחוויית משתמש בחברות שונות ועל הדרך הספיק להתנסות גם בעולם היזמות. בזמנו החופשי מתעסק עדי בבניית כלים עיצוביים ומחקר אודות הקשר בין אסתטיקה ויזאולית ומתמטיקה.
עומר מילויצקי

עומר מילויצקי

Chief digital officer, מיטב דש

מזה כשנתיים עומר הוא ה-Chief digital officer בבית ההשקעות מיטב דש. שם הוא אחראי על הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה. לפני מיטב דש עומר עבד באגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה של לאומי קארד, כחלק מצוות הייזום של המוצרים הדיגיטליים. בשעות הפנאי עומר לא באמת נח – הוא קורא ולומד על השפעות הדיגיטל על התרבות הצרכנית והעסקית בארץ ובעולם, וגם כותב ומסקר מגמות ומהלכים מעניינים בבלוג שלו (REDEFINE.CO.IL). בלוג מרתק אותו הוא כותב כבר כ-8 שנים.
עומר נשוי לדפנה, והוא אבא של שחר, איתן ואייל

ענבל מירון

ענבל מירון

מנכ"לית, Kidkedoo

אחרי 16+ שנים בתפקידי ניהול מוצר למבוגרים (גיימינג, פורקס והשוואת מחירים) ענבל ייסדה את Kidkedoo, ועברה לניהול מוצר (וסטארטאפ) לילדים.  ויקידס, המוצר הראשון של החברה, מאפשר לעשרות אלפי ילדים ברחבי העולם לגלות דברים חדשים, באופן עצמאי.

רבקה משה

רבקה משה

Art Director, חברת UI

רבקה לא תלבש בורקיני גם בקיץ חם, אבל היא כן תעצב עד שיצא עשן.
באמתחתה 11 שנות נסיון בעיצוב למגוון פלטפורמות, לחברות בינלאומיות וסטארטאפים.
משמשת היום כ-artdirector ב-UI, שם היא מובילה סטודיו של 20 מעצבים בתוך העולם הסבוך של טכנולוגיות משתנות ולוחות זמנים קצרים.
רבקה זכתה מקום שני מבין המרצים בכנס PRODACT X ועכשיו היא מוכנה לסיבוב הבא.

רוית בר-נור

רוית בר-נור

Product-UX Strategist, RavitBarNur Strategic UX

רוית היא אסטרטגית מוצר וחוויית-משתמש ובעלים של חברת בוטיק, המתכננת ומנהלת את מחזור החיים המוצרי עבור חברות טכנולוגיה ברחבי העולם. לרוית יש מעל 16 שנות ניסיון בתחום חוויית המשתמש ומזה ארבע שנים היא משמשת GDE ומנטורית בתכנית ה- Launchpad של גוגל בישראל. על התמחותה ארוכת השנים במוצרים מקצועיים וארגוניים מורכבים, הוסיפה בשנים האחרונות התמקדות בסטרטאפים וליוויים לאורך כל מחזור החיים המוצרי. רוית מרצה במגוון מסגרות, וחברה בוועדה המייעצת של UXI, אבל התואר בו היא גאה יותר מכל הוא: אמא!

שגיא שרייבר

שגיא שרייבר

Co-Founder, Hacking UI & The Side Project Accelerator

שגיא הוא מעצב, יזם, אבא ובעל, והמייסד של פיקסל פרפקט מגזין ו-Hacking UI. לאחרונה עזב שגיא את תפקידו כדיירקטור של עיצוב בסטרטאפ מצליח כדי לעבוד על הבלוג עיצוב שלו פול-טיים.

שגית סיגל

שגית סיגל

UX Team Leader, Thomson Reuters

שגית סיגל, חד-קרן יואקסית, עוסקת בתחום מעל 15 שנה. היא עובדת בחברת Thomson Reuters כמנהלת צוות UX, שם היא זוכה לעבוד בשיתוף פעולה עם צוותי UX בארה"ב ואירופה ולאפיין מוצרים בתחומי NLP (Natural Language Processing) ,Big Data, מנועי חיפוש ועוד. הכי מאושרת מהעובדה שלא הלכה ללמוד רפואה – כמו שאבא שלה רצה – אבל עדיין זוכה לעזור לאנשים.

שי בן-ברק

שי בן-ברק

מאפיין חוויית משתמש, UXD

שי עוסק מזה 17 שנה, באיפיון חוויית משתמש ובניהול מוצר של מערכות מורכבות ומוצרים בעלי משמעות. יש לו ידע נרחב בתחומים של תהליכי חשיבה, קבלת החלטות, ביצועי אנוש והתנהגות משתמשים. שי הוא בעל תואר שני מהטכניון בתחום הנדסה קוגניטיבית והבעלים של חברת UXD.

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז