לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

המהפכה הפיננסית בעידן המחובר

יום ב' | מסלול Manager
עומר מילויצקי

הגיע הזמן להתעדכן – איך עושים טרנספורמציה דיגיטלית לארגונים פיננסיים?
המהפכה הדיגיטלית בעולם הפיננסים מעצבת מחדש את האופן שבו מוסדות פיננסיים מסורתיים פועלים כיום. בנקים, חברות ביטוח ובתי השקעות מתמודדים עם שילוב של איומים והזדמנויות מצד סטארטאפים יצירתיים וזריזים שסימנו לעצם למטרה לשבש את התרבות הצרכנית הפיננסית המוכרת. מה שבעבר נתפס כאיום (בעיקר בעיני המוסדות המסורתיים) הופך היום להזדמנות אדירה עבור ה-ecosystem, שיחד בשילוב כוחות, יכולים להנגיש ללקוחות שירותים ומוצרים פיננסים שתואמים את סט הציפיות שלהם בעידן הדיגיטלי.

עומר מילויצקי

עומר מילויצקי

Chief digital officer, מיטב דש

מזה כשנתיים עומר הוא ה-Chief digital officer בבית ההשקעות מיטב דש. שם הוא אחראי על הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה. לפני מיטב דש עומר עבד באגף פיתוח עסקי ואסטרטגיה של לאומי קארד, כחלק מצוות הייזום של המוצרים הדיגיטליים. בשעות הפנאי עומר לא באמת נח – הוא קורא ולומד על השפעות הדיגיטל על התרבות הצרכנית והעסקית בארץ ובעולם, וגם כותב ומסקר מגמות ומהלכים מעניינים בבלוג שלו (REDEFINE.CO.IL). בלוג מרתק אותו הוא כותב כבר כ-8 שנים.
עומר נשוי לדפנה, והוא אבא של שחר, איתן ואייל

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז