איפה, מתי ורישום

מתי ואיפה הכנס מתקיים?

ב-6/3/2017 יתקיים יום ההרצאות של הכנס במרכז האירועים "לאגו" בראשון לציון. החל מ-8:00 בבוקר יהיה כיבוד קל, קפה ועוד. החל מ-9:00 יתקיימו ההרצאות, עם 23 מרצות ומרצים שונים, וב-17:00 יסתיים הכנס.

בהמשך אותו שבוע יתקיימו סדנאות מקצועיות של יום שלם, פרטים אודותיהן יתפרסמו בקרוב.

פרטים נוספים על מיקום הכנס, ואפשרויות ההגעה ברכב פרטי ותחבורה ציבורית, בעמוד "הגעה" (יוצג באתר בקרוב).

האם אפשר לבחור לאיזה ימי כנס וסדנאות ללכת?

בהחלט. ניתן לבחור יום אחד או יותר – לפי מה שמתאים לכם.

 

תכנים בכנס וקהל היעד

אילו תכנים יהיו בכנס? למי הם מיועדים?

אנחנו עושים מאמץ גדול להביא לכם ידע מקצועי בהרצאות הכנס (ולא הרצאות שיווקיות-מכירתיות), ולשלב בין מרצים מקצועיים מעולים, לבין אנשי מקצוע מנוסים שעשו דברים מעניינים שכדאי להכיר וללמוד מהם. לכן הכנס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם, להכיר תכנים עדכניים, לקבל השראה יצירתית וכמובן – לפגוש עמיתים למקצוע.

כל התכנים בכנס מכוונים לקהל שמתעניין ב-UX: מאפייני ומאפיינות UX, מעצבות ומעצבים, מנהלי ומנהלות מוצר ושיווק, יזמים ויזמיות. גם סטודנטים וסטודנטיות לעיצוב מגיעים.

חוץ מהתכנים המקצועיים אנחנו מכינים, כמו בכל שנה, כמה הפתעות כיפיות כדי להפוך את חוויית הכנס למושלמת.

האם התכנים יועברו בעברית או באנגלית?

רוב המרצים בכנס הם ממובילי קהילת ה-UX הישראלית, כך שרוב התכנים יעברו בשפה העברית. עם זאת, יש כמה מרצים שהזמנו במיוחד מחו"ל, והתכנים שלהם (בהרצאות ובסדנאות) יעברו באנגלית.

כיצד נבחרות ההרצאות?

רוב ההרצאות נבחרות על-ידי הצוות המוביל של UXI, בהצבעה דמוקרטית, מתוך אוסף ההרצאות שהציעו המשיבים ל"קול הקורא" שפרסמנו, ועל-בסיס המידע שסיפקו מציעי ההרצאות.

שאר ההרצאות הן הרצאות מוזמנות של מרצים מובילים, כאלה שברק דנין, יו"ר ארגון UXI ועורך התוכן של הכנס, בחר להביא.

הבנתי שיהיו השנה 3 מסלולים ביום ההרצאות. מה ההבדל ביניהם? צריך לבחור מראש?

מטרת המסלולים ביום ההרצאות היא לאפשר לכם לשמוע את הדברים שמעניינים אתכם יותר. אין צורך לבחור מראש.

המסלול הראשון, Designer, מיועד לאנשים שעוסקים או מתעניינים בתהליך האפיון והעיצוב של מוצרים דיגיטליים – אתרים, אפליקציות ומערכות תוכנה ומידע אחרות.

המסלול השני, Managerיציג תכנים המיועדים למנהלי UX, מנהלי עיצוב, ומנהלי מוצר. אנחנו מבינים שלמנהלים יש אתגרים אחרים מאשר לעובדים בצוות, ומטרת המסלול הזה היא לתת להם מענה.

המסלול השלישי, Adventurer, מתקיים השנה בפעם הראשונה ומציג תכנים בקצב מהיר ובדפיקות לב גבוהות. לא נוכל לספר לכם יותר מזה, אבל אם אתם אוהבים לחוות את הדברים קצת אחרת, זה המסלול בשבילכם.

האם ניתן יהיה לצפות במצגות מההרצאות, אחרי הכנס?

לגבי – המצגות – בהחלט. כמו בשנים הקודמות, אנחנו נפרסם את רוב המצגות באתר UXI אחרי הכנס (חלק מהמצגות לא יהיו זמינות בגלל חיסיון עיסקי). כמובן שהמצגות הן כלי עזר להשלמת החוויה של ההרצאה, ולכן הערך הגבוה ביותר שתקבלו מההרצאות הוא כשתהיו שם ותוכלו לשמוע ולראות את הכל ב-live.

 

מחיר, תשלומים וביטול

אין לנו אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי, אפשר לקבל הצעת מחיר?

לאחר שתסתיים מכירת כרטיסי ההרשמה המוקדמת והמוזלת ביותר, תוכלו להוציא לעצמכם הצעת מחיר, בשירות עצמי, בעמוד ההרשמה. בחרו ב"חשבונית לתשלום" (האפשרות אינה זמינה בזמן הרישום המוזל ביותר) במקום "תשלום בכרטיס אשראי", מלאו את פרטי המשתתפים ותקבלו הצעת מחיר מסודרת.

האם אפשר לשלם אחרי הכנס?

לא, התשלום הוא, כמקובל, מראש. אפשר להביא צ'ק ליום הכנס אם אין לכם אפשרות להעביר כסף מראש או לשלם באשראי.

המחיר גבוה משציפיתי. למה זה ואיך אוכל לשכנע את הבוסית שלי לשלוח אותי?

אם אתם לא בטוחים איך לגרום לממונים שלכם לשלוח אתכם לכנס, אתם יכולים למצוא מגוון הצעות בעמוד הרעיונות למכתב לבוס או לבוסית. אבל מעבר לזה, התשובה המלאה שלנו היא שחשוב לנו לחשוף קהל רחב לתכני הכנס ולספק מידע רלוונטי למקצוענים כמו גם למתחילים בתחום. עם זאת, אנחנו מודעים לכך שעלות הכרטיס לכנס עשויה להיות גבוהה עבור חלק מהמשתתפים ויש לכך הסבר:

  • מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד, ללא הרצאות מטעם נותני חסות ששילמו כדי לקבל במה. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה (ומפנק!), שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו. בכנסים שיווקיים נותני החסות מממנים את האירוע. באירוע כמו שלנו המשתתפים מממנים את האירוע וההפקה שלו.
  • בין אם אתם מתחילים או מומחים בתחומכם, הגעה לכנס היא השקעה ולא הוצאה. אתם משקיעים ביכולות המקצועיות שלכם ובהשראה יצירתית שישמשו אתכם בעבודה היום-יומית שלכם. הקשרים שתיצרו והכלים שתחזרו איתם שווים הרבה יותר.
  • האירוע הזה, כמו כל האירועים שלנו, כולל אירוח מלא והרבה הפתעות נוספות. תשאלו כל מי שהיה באירוע שלנו בעבר. גם מהבחינה הלימודית וגם מבחינת החוויה, אתם מקבלים פה עסקה טובה.
  • אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מה"שטח" וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה, אנחנו עושים איתם הרבה עבודת הכנה.
  • רק לשם ההשוואה, תבדקו כמה עולים כנסי UX מקצועיים גדולים בחו"ל, יש רבים כאלה. מהר מאוד תגלו שהמחיר שמשלמים על הכנס בלבד, ללא טיסות, אירוח וכד', הוא בין פי 2 לפי 4 מהמחיר שאתם תשלמו על ימי ההרצאות והסדנאות בכנס שלנו, שיתקיים ממש כאן, ליד הבית, וכולל חלק מהמרצים שמרצים באותם כנסים בדיוק.

האם ניתן לבטל את הכרטיס? יש דמי ביטול?

ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס עד לתאריך 24.2.2017 ולקבל את מחיר הכרטיס בחזרה, בניכוי 5% דמי טיפול. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן לקבל החזר על ביטול הכרטיס. לביטולים פנו אלינו בכתב, register@uxilive.co.il

יש לכם שאלה אחרת?

נשמח לענות: register@uxilive.co.il  או 03-5718020, שלוחה 2.

מבט על אולם הכנס, 2016

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor