אנו נדרשים לקבל מאות החלטות כל יום, ולא סתם החלטות, אלא כאלו שאנו צריכים לעמוד מאחוריהן ולנמק אותן. החל בהחלטות קטנות וכביכול שוליות (איזה גודל פונט הכי נכון לכפתור הזה?) ועד להחלטות חורצות גורל של המוצר (כמה שלבים צריך להיות בתהליך ה-onboarding שלנו?). לחלקן פתרונות אינטואיטיבים ופשוטים יחסית, ואחרות דורשות מחקר והעמקה מתוך הבנה של נתונים ושל התנהגויות המשתמשים.
ב-moovit אנו משתמשים במגוון שיטות בתהליך קבלת ההחלטות, תוך כדי שילוב של live data, ניתוחי שוק ושימוש בכלי מדידה ויזואלים ייחודיים שבנינו.
בהרצאה נלמד ונכיר את שיטות אלו תוך שימוש בסיפורי מקרה אמיתיים עמם אנו נאלצים להתמודד בתכנון מוצר ל-50 מיליון משתמשים הדוברים 47 שפות שונות ב1,200 ערים שונות בעולם.
בפן העיצובי נתמקד בקבלת החלטות הנוגעות למיקום אלמנטים עיצוביים על המסך באמצעות נוסחאת פיבונאצ׳י המבטיחה למעצב המשתמש בה קבלת החלטה עיצובית נכונה עד לרמת הפיקסל.
ההרצאה תאפשר למעצבים ולמאפיינים ליישם חלק מהכלים שנכיר באופן מיידי ולראות תוצאות ושיפור ניכר בעבודה שלכם.