לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

כלים וטכניקות לקבלת החלטות מבוססות נתונים בעיצוב המוצר

יום ב'
עדי בינדר

אנו נדרשים לקבל מאות החלטות כל יום, ולא סתם החלטות, אלא כאלו שאנו צריכים לעמוד מאחוריהן ולנמק אותן. החל בהחלטות קטנות וכביכול שוליות (איזה גודל פונט הכי נכון לכפתור הזה?) ועד להחלטות חורצות גורל של המוצר (כמה שלבים צריך להיות בתהליך ה-onboarding שלנו?). לחלקן פתרונות אינטואיטיבים ופשוטים יחסית, ואחרות דורשות מחקר והעמקה מתוך הבנה של נתונים ושל התנהגויות המשתמשים.

ב-moovit אנו משתמשים במגוון שיטות בתהליך קבלת ההחלטות, תוך כדי שילוב של live data, ניתוחי שוק ושימוש בכלי מדידה ויזואלים ייחודיים שבנינו.
בהרצאה נלמד ונכיר את שיטות אלו תוך שימוש בסיפורי מקרה אמיתיים עמם אנו נאלצים להתמודד בתכנון מוצר ל-50 מיליון משתמשים הדוברים 47 שפות שונות ב1,200 ערים שונות בעולם.
בפן העיצובי נתמקד בקבלת החלטות הנוגעות למיקום אלמנטים עיצוביים על המסך באמצעות נוסחאת פיבונאצ׳י המבטיחה למעצב המשתמש בה קבלת החלטה עיצובית נכונה עד לרמת הפיקסל.

ההרצאה תאפשר למעצבים ולמאפיינים ליישם חלק מהכלים שנכיר באופן מיידי ולראות תוצאות ושיפור ניכר בעבודה שלכם.

עדי בינדר

עדי בינדר

Design & UX Director, moovit

עדי בינדר יזם, מעצב ומנחה, כיום משמש כדירקטור Design & UX בחברת moovit ,שם הוא מוביל את צוות האפיון והעיצוב. בשנים שלפני הספיק לעבוד בתפקידי ניהול בעיצוב וחוויית משתמש בחברות שונות ועל הדרך הספיק להתנסות גם בעולם היזמות. בזמנו החופשי מתעסק עדי בבניית כלים עיצוביים ומחקר אודות הקשר בין אסתטיקה ויזאולית ומתמטיקה.

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז