לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

כבוד

ארגון חוויית משתמש ישראל, UXI, הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום של אפיון ועיצוב חוויית המשתמש – User Experience Design. הארגון שם לו למטרה לגבש ולקדם את קהילת העוסקים ב-UX בישראל ולתת במה למגוון דעות, כישורים, תחומי התמחות, תרבויות וחוויות של חברי הקהילה. זוהי קהילה חיובית בתכליתה, שבבסיסה התייחסות בכבוד כלפי כל אחד מחבריה, ללא תלות במגדר, נטטיה מינית, גיל, מוגבלות, לאום, מוצא, דת (או היעדר הגדרת דת) או בחירות מקצועיות. אנחנו מאמינים שיש לנהוג בצורה מכובדת וראויה האחד כלפי השנייה, גם במצבים של חוסר הסכמה בין אישית.

מה זו התנהגות מכובדת וראויה בעינינו?

  • להיות מתחשבים, נחמדים, חיוביים ועוזרים.
  • לא לנהוג בצורה פוגענית, מפלה, מטרידה או מוּנעת משנאה כלפי הזולת.
  • להימנע מכל סוג של תוכן או התנהגות מאיימים או תוקפניים – פיזית או מילולית.
  • אם אתם לא בטוחים ביחס לסוג תוכן או התנהגות מסוימים, אל תסתפקו בהנחה ש"יהיה בסדר", פנו למישהו על מנת לשאול ולוודא.
  • גם אם חברי הצוות עסוקים בלוגיסטיקה העמוסה של ימי הכנס, כל אחד מחברי הצוות ישמח לענות לכם על השאלות – אנחנו נעדיף לפנות כמה דקות כדי לשמוע אתכם מיד, מאשר לשמוע מאוחר יותר על מקרה פוגעני שהייתם מעורבים בו, לאחר מעשה. מומלץ לפנות לגב' אדוה שרס, בפרטי הקשר לעיל.

תקשורת

אנחנו חושבים שדיונים בין עמיתים למקצוע, מתן משוב כן ושיתוף המחשבות, עוזרים ביצירת קהילה מגובשת, נעימה ומקבלת.

אם אתם מבחינים במישהי או מישהו, שמתנהגים בצורה מזלזלת או פוגענית, אנחנו קוראים לכם להניא אותם מההתנהגות הזו. לחברי הקהילה חשוב שהסביבה תהיה תומכת ומכבדת, לכן חשוב שתדאגו להתנהג בצורה מתאימה.

אם חוויתם התנהגות פוגענית ואתם מרגישים שנבצר מכם להגיב או להגיע להסכמה בצורה שלווה (מכל סיבה שהיא), בבקשה פנו אל צוות הכנס באופן מידי, כמפורט לעיל. אנחנו רוצים שתספרו לנו על כל מקרה שבו הרגשתם מאוימים או פגועים, או שאתם חושבים שקרה משהו שעשוי לגרום את אחת התחושות האלה למי ממשתתפי הכנס. אנחנו מבטיחים להקשיב ולסייע במציאת פתרון.

התנצלו על טעויות

במידה שאתם מרגישים שפגעתם באחת או אחד ממשתתפי הכנס (או במידה שמישהו הסב את תשומת ליבכם לכך שפגעתם באחר), קחו אחריות על המעשים שלכם והתנצלו. אף אחד אינו מושלם, ואפילו אם הכוונות שלכם היו טהורות, לפעמים יש מי שייפגע מהמעשים שלכם. החשוב הוא, לדעת להתמודד עם מצב כזה בצורה נכונה, ולהימנע מטעויות כאלה בעתיד.

המנעו מפעילות עסקית עם קהל רחב

כנס UXI Live הוא סביבה ללא פעילות גיוס עובדים, שיווק ומכירה, למעט על-ידי נותני החסות המופיעים בתחתית עמודי האתר ובשילוט בשטח הכנס. כל פעילות עסקית שאינה מטעם נותני החסות ומופנית לקהל רחב בכנס (יותר מ-5 משתתפים), אסורה בהחלט. דוגמאות לפעילות עסקית אסורה: חלוקת חומר שיווקי, שידול משתתפים להגשת מועמדות למשרה ומכירת מוצרים או שירותים. משתתף שיימצא מבצע פעילות כזו, יחוייב בתשלום מיידי של חסות על-פי מחירון החסויות המלא של הכנס, או יתבקש לעזוב את הכנס.

עיתונאים ומסקרים

כנס UXI Live הינו סביבה בטוחה עבור משתתפיו. סביבה בה הם יכולים לנהוג בטבעיות ובחופשיות, וכך חשוב לנו שהיא תישאר. אם אתם צלמים/עיתונאים/כתבים או נציגי כל גוף תקשורת שמסקר את האירוע, קחו בחשבון לשמור שכל הנאמר במסגרת הכנס, הוא אינו לציטוט – אלא אם צוין במפורש ששיחה או פעילות כלשהי אכן ניתנים לציטוט, וקיבלתם אישור בכתב לעניין.

השלכות

אם מארגני הכנס יחליטו שאחד או אחת ממשתתפי הכנס התנהג בצורה שאינה הולמת, הם יהיו רשאים לנקוט בכל האמצעים שימצאו לנכון, כולל הרחקה מהכנס, ללא הודעה מוקדמת או החזר כספי.

כמארגני הכנס, השאיפה שלנו תמיד תהיה למצוא פתרונות חיוביים לעימותים. עם זאת, אנחנו לא יכולים לצפות את כל המצבים שיווצרו, ולכן במידה שהפתרון הטוב ביותר למצב מסוים, הוא לבקש ממשתתף או משתתפת פוגעניים שיעזבו את הכנס, זה מה שנעשה. אנחנו מאוד לא רוצים להגיע למצב כזה, אז בבקשה התנהגו בצורה מכובדת זה כלפי זו.

תודה רבה לכל אחת ואחד ממשתתפי הכנס. תודה על כך שאתם חלק מקהילת ה-UX בישראל. בזכותכם יהיה לנו כנס נפלא, מכבד ומקצועי כמו בכל שנה.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז