האבולוציה של פלטפורמות הקזינו באינטרנט – כך המצאנו את עצמנו מחדש

יום ב' | מסלול Adventurer
הילה צימרמן

איך לוקחים מותג רדום וחסר עניין בחברה גדולה, והופכים אותו לחדשני, מפתיע ובעיקר לשיחת היום במסדרונות? איך מוצאים את האיזון המושלם בין המוצר למרקטינג?
חברת 888 מפתחת ומנהלת את אחד המוצרים הגדולים בישראל מבחינת היקף ההכנסות וכמות המשתמשים.
ההרצאה עוסקת במוצר החדש שפיתחנו, שבא להחליף את הקיים אחרי שנים ארוכות מאד.

בהרצאה נבחן מדוע עשינו את הבחירות שעשינו, כיצד השתחררנו מכל מה שאנחנו יודעים על המוצר הקיים, ואיך הובלנו שינוי בתהליכי העבודה והתפיסה הכללית של המוצר בחברה.

הילה צימרמן

הילה צימרמן

מנהלת מוצר, 888holdings

הילה היא מנהלת מוצר המגיעה מרקע של שיווק דיגיטלי וניהול מערכות מידע.
בעלת נסיון של 7 שנים בעולם ה-
WEB ומתמחה באפיון מוצרי ווב ואתרים רספונסיביים, ושיפור יחסי ההמרה שלהם.
היא ידועה ביכולת שלה לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר, כי היא מאמינה שהם לא פחות חשובים מהדברים הגדולים – והם אלה שהופכים את חוויית המשתמש מטובה, לכזו שהופכת אותו למאושר.

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor