לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

אל כנס UXI Live מגיעים כל שנה בין 600 ל-900 מומחי UX, עיצוב, שיווק וניהול מוצר. הם שבים וחוזרים אלינו כל שנה אלינו בזכות הערך המקצועי והתוכן האיכותי. בנוסף להרצאות של מרצים בכירים ומנוסים מהארץ ומחו"ל, אנו דואגים ללוות מרצים אשר מגיעים מהשטח ולעזור להם לפתח תכנים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו עושים את זה כבר המון זמן, אבל עדיין מתרגשים כל פעם מחדש. UXI Live 2017 יהיה הכנס ה-11 שלנו!

את מי תפגשו?
רוב הקהל שמגיע לכנסים שלנו (כ-80%) מורכב ממאפייניי UX, מעצבים גרפיים ומנהלי מוצר. עם זאת, אנחנו פוגשים בכנסים גם לא מעט מנהלי אפיון ועיצוב, מפתחים, מנהלי פרוייקטים, מנהלי שיווק ועוד רבים אחרים.

מה תקבלו?
אנחנו מציעים חשיפה רחבה לפני, במהלך ואחרי הכנס דרך מספר רב של ערוצי שיווק. זו הזדמנות מעולה להציג את עצמכם לקהל שצמא לגלות פתרונות, שירותים וכלים חדשים שישפרו את החווייה שלו במשרד ואחרי שעות העבודה. נשמח להציע לכם מגוון של חבילות חסות במחירים שונים.

רוצים לשמוע עוד על נתינת חסות לכנס? פנו אלינו: [email protected]

כך נראית חוויית נותני החסות בכנס UXI Live:

Past Sponsors

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז