לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

1000% במשכנתא: על תהליך האיפיון מחדש של אתר הבנק הגדול בארץ למשכנתאות

יום ב' | מסלול Designer
יונתן דובינסקי

מזרחי-טפחות הוא בנק המשכנתאות הגדול בארץ עם יותר מ-40% נתח שוק. במהלך 2015 שיתף הבנק פעולה עם חברת נטקראפט על מנת לאפיין מחדש את אתר הבנק המיועד ללקוחות בעלי משכנתא. בהרצאה, יונתן יציג את ה-case study המרתק. הוא יספר על תהליך העבודה שהחל ממחקר מקדים שכלל ראיונות עם בנקאים, האזנה לשיחות עם לקוחות במוקד השירות וביצוע תצפיות שנערכו בסניפים. הוא יציג קונספטים אפיוניים שכללו מגוון רעיונות אינפוגרפיים שניסו לפצח אתגר איפיוני ועיצובי מורכב: איך מייצרים תצוגה ברורה ובעלת ערך למשתמשים של ההלוואה הגדולה מכולם?
עם עליית האתר לאוויר החלו להגיע הנתונים, יותר מפי 10 כניסות יוניקיות לאתר בכל חודש מאשר לפני ה Redesign' עלייה של 1000%.

יונתן דובינסקי

יונתן דובינסקי

מאפיין חוויית משתמש, Amdocs

יונתן הוא מאפיין חוויית משתמש בחברת Amdocs, מרצה בקורס אפיון חוויית משתמש של נטקראפט ופסיכולוג קליני בהכשרתו. את דרכו המקצועית כאיש UX התחיל בחברת נטקראפט, שם אפיין מוצרים דיגיטליים עבור מגוון לקוחות, החל מחברות סטארטאפ בתחילת דרכן ועד לחברות ותיקות ומובילות בישראל. יונתן הוא חלק מקבוצת XDC, ה-Experience Design Team, קבוצת חוויית המשתמש של Amdocs שמונה למעלה מ 50 אנשי מקצוע בתחום.

זה הוא הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor
חסות נוספת
Additional Sponsor
גגז