יש הרבה דרכים לתרגם רעיון למוצר. באופן מפתיע, התרגום בדרך כלל חשוב יותר מהרעיון. יש רעיונות נפלאים שנכשלו מפני שתהליך הפרודקטיזציה פוספס, ואילו רעיונות שאינם מחדשים דבר, הצליחו להשתלט על שווקים שלמים בגלל שתורגמו למוצר מנצח.
בהרצאה שלו, שי ימחיש את ההבדלים בין רעיון למוצר, ישתף מנסיונו כמעצב תעשייתי וכמנהל צוות המוצר בFiverr, ויראה דוגמאות מעוררות השראה לרעיונות שעברו פרודקטיזציה טובה ולכאלה שפיספסו בענק.
פרודקטיזציה - מרעיון חביב למוצר מנצח
שי שפרנק
מנהל וארכיטקט מוצר, עצמאי
שי הוא מעצב, מנהל מוצר ויזם בעל נסיון עשיר במוצרי consumer. עבד כמנהל מוצר בכיר ומנהל צוות המוצר ב-Fiverr. כמעצב תעשייתי בהכשרתו, שי שם דגש חזק על חשיבה עיצובית כחלק אינטגרלי מתהליך פיתוח המוצר, בניית סיפור המוצר והתאמתו לשוק. כיום שי מייעץ לחברות גדולות ולסטארטרפים בתחום ניהול אסטרטגיית המוצר וחדירה לשוק.
זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.
הגרסה הקצרה
כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.
בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2
Become a Sponsor
CloseFor more information about sponsorship options, please leave us your details and we'll be in touch soon.
הצטרף כנותן חסות
סגורלקבלת מידע נוסף על אפשרויות חסות, בבקשה להשאיר לנו את הפרטים שלך ואנחנו נהיה איתך בקשר בקרוב.