למכור עיצוב זו משימה לא פשוטה. למכור את הצורך בעיצוב בתוך חברה טכנולוגית שלא שמה אותו בסדרי העדיפויות שלה, זה כמעט משימה בלתי אפשרית.
היו שם כל התנאים להיכשל – חוסר הבנה של החשיבות מצד המנהלים, חוסר רצון להשקיע משאבים והיעדר סביבת עבודה שבה design thinking משחק תפקיד חשוב עבור צוות הפיתוח.
בהרצאה ישתף משה את המסקנות והתובנות שלו מהתהליך שהצליח – כנגד כל הסיכויים – כשהקים וניהל את מוצר ה-storage ב-IBM.
התסריט הזה נשמע מוכר, נכון? בהרצאה הזו תקבלו 8 טיפים שיעזרו לכם להתמודד איתו.