לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

ה-Design Sprint תופס תאוצה

יום א'
דנה כהן בראון

חודשים של תיאום, שכנוע, פיצוח, אפיון, ולידציה, סנכרון, מיילים וישיבות יכולים להיחסך לכם ב- Design Sprint מובנה אחד של כמה ימים. יותר ויותר חברות בכל הגדלים – החל בגוגל וכלה בסטארטאפים שהוקמו זה עתה – מבינות שעבודה ממוקדת של צוות מגוון ורב-תחומי, מייצרת במהירות פתרונות מדויקים לבעיות ליבה במוצר. במהלך הספרינט נסגרים בחדר אחד אנשי מוצר, UX, טכנולוגיה, שיווק וניהול, ויחד הם מפרקים ומרכיבים מחדש אתגר UX קיים או רעיון עתידי. במפגש האפקטיבי והמרתק הזה, מיטשטשת ההיררכיה ונפרמים גבולות התפקידים, וכולם תורמים את כל הידע והיצירתיות שלהם לטובת המוצר (כמויות גדולות של פיצה ושוקולד יעזרו כאן מאוד!). בתום הספרינט, יהיו ביד הצוות עשרות חלופות לפתרון, אבטיפוס קונספטואלי שנבדק מול משתמשים, ורשימה ברורה של משימות למחר בבוקר.

האם ספרינט אפיון ועיצוב כזה, יכול להועיל גם למוצר שלכם? האם הוא בכלל מתאים לארגון שלכם? ממה כדאי להיזהר כשנכנסים אליו, ומהם העקרונות הקריטיים כדי להגיע לתוצאות מעולות? מבט מקרוב על המתודולגיה שתופסת תאוצה בעולם.

דנה כהן בראון

דנה כהן בראון

יועצת אסטרגטית לחוויית משתמש ומוצר, עצמאית

דנה כהן בראון היא יועצת אסטרטגית לחוויית משתמש ומוצר, עם ניסיון של מעל 15 שנים. היא הבעלים של סטודיו המתכנן, מאפיין ומעצב מגוון רחב של פרויקטים, ממערכות מורכבות ועד לאפליקציות מגניבות ל-consumers. בין לבין דנה היא גם מנטורית של סטרטאפים בתכנית ה Launchpad של גוגל, מנחה סדנאות UX ואסטרטגיית מוצר, ומייסדת-שותפה של השלוחה הישראלית של XX+UX, המונה היום מעל 1,000 נשים העוסקות בתחום חוויית המשתמש. דנה חברה בתכנית ה- Experts היוקרתית של Google, המאגדת מומחים עולמיים בתחומי הפיתוח, השיווק, המוצר ו-UX.

זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.

הגרסה הקצרה

כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.

בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors