חודשים של תיאום, שכנוע, פיצוח, אפיון, ולידציה, סנכרון, מיילים וישיבות יכולים להיחסך לכם ב- Design Sprint מובנה אחד של כמה ימים. יותר ויותר חברות בכל הגדלים – החל בגוגל וכלה בסטארטאפים שהוקמו זה עתה – מבינות שעבודה ממוקדת של צוות מגוון ורב-תחומי, מייצרת במהירות פתרונות מדויקים לבעיות ליבה במוצר. במהלך הספרינט נסגרים בחדר אחד אנשי מוצר, UX, טכנולוגיה, שיווק וניהול, ויחד הם מפרקים ומרכיבים מחדש אתגר UX קיים או רעיון עתידי. במפגש האפקטיבי והמרתק הזה, מיטשטשת ההיררכיה ונפרמים גבולות התפקידים, וכולם תורמים את כל הידע והיצירתיות שלהם לטובת המוצר (כמויות גדולות של פיצה ושוקולד יעזרו כאן מאוד!). בתום הספרינט, יהיו ביד הצוות עשרות חלופות לפתרון, אבטיפוס קונספטואלי שנבדק מול משתמשים, ורשימה ברורה של משימות למחר בבוקר.
האם ספרינט אפיון ועיצוב כזה, יכול להועיל גם למוצר שלכם? האם הוא בכלל מתאים לארגון שלכם? ממה כדאי להיזהר כשנכנסים אליו, ומהם העקרונות הקריטיים כדי להגיע לתוצאות מעולות? מבט מקרוב על המתודולגיה שתופסת תאוצה בעולם.