לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

עדוא שביט
עדוא שביט

עיצוב למאפיינים ומנהלי מוצר: אסתטיקה מעשית

Principal UX Designer, Demisto
01-02.06, ימים ד'-ה' 9:00-16:30
מכללת מגמות, פתח תקווה

לא למדתם עיצוב? אין שום סיבה שהמסכים שאתם יוצרים לא יראו טוב. בין אם אנחנו מתכננים מוצר, שירות או רעיון, אנחנו חייבים לדעת איך להעביר את המסר שלנו בצורה אסתטית כדי להשיג את המטרה. הסדנה הזו מיועדת לכל מי שמרגיש שהמסכים שהוא יוצר היום לא נראים מספיק טוב בלי שיעברו דרך מעצב או מעצבת טובים. זה לא חייב להיות ככה!

הנה מה שאמרה אחת המשתתפות במועד הקודם של הסדנה, מנהלת סטודיו לאפיון חוויית משתמש:
"הסדנה נותנת כלים למנהלים שלא הגיעו מרקע עיצובי, לבחון ולתת הנחיה ברורה ומקצועית למעצבים. היא עוזרת לנו להבין למה מה שאנו לא אוהבים הוא גם לא תקין ברמת הדרישה".

דברים יפים מוכרים טוב יותר ומשכנעים יותר בקלות, תשאלו כל איש מכירות שהיה אי-פעם. אלמנטים ויזואליים מעבירים מסרים טוב יותר כי אנחנו קולטים אותם בשבריר שניה. לכן תפיסה אסתטית והבנה עיצובית בסיסית כבר אינן בגדר מותרות, אלא צורך מוחשי המאפשר לנו "למכור" את הרעיונות שלנו ללקוחות, לקולגות או לבוסים שלנו.
כשאנחנו מציגים שרטוטי מסכים, איך נדאג שהתוצרים שלנו נראים טוב וישיגו את המשוב הדרוש לנו? כשאנו עובדים מול מעצבים, כיצד נוכל לשפוט אם העיצוב שלהם נכון לנו? כיצד נשוחח עם מעצבים כדי לקבל את התוצרים הטובים ביותר?

בסדנה נשכלל יכולות ופיתוח תפיסה אסתטית, נבין את אבני הבסיס של העיצוב ונרכוש כלים שיאפשרו לנו לבחון, לבקר ולשפר עיצובים, שלנו ושל אחרים.

מה נלמד ונתרגל?

מפגש 1: מבוא – יסודות העיצוב

  • על עיצוב, על אומנות ועל אפיון חווית משתמש
  • חשיבותם של עיצוב ואסתטיקה וכיצד הם משפיעים על שמישות ועל החיים בכלל
  • זרמים וסגנונות, אופנות חולפות והחלטות עיצוביות
  • גשטאלט וחשיבה עיצובית
  • מרכיבי הקומפוזיציה: צורה וצבע, קצב ומקצב
  • שפות ויזואליות, אחדות והמשכיות
  • מזמינות והקרב בין שטוח לבין סקאומורפיזם

מפגש 2: אסתטיקה מעשית – כלים להבחנה ויצירה

  • רישום ככלי עיצובי
  • שיטת CRAP – ניגודיות, חזרה, יישור וקרבה
  • צבע והשפעותיו, כלים ליצירת צבעוניות נכונה
  • גריד ויישורים, חוק השלישים
  • קצב, מקצב ופסיעה
  • חללים לבנים ועיצוב החסר
  • טיפוגרפיה
  • הצגת מידע – אינפוגרפיקה, דשבורדים, תרשימי זרימה, מצגות
  • מספרים, גדלים ותבניות – כיצד ליצור מערכת שתשמור עלינו
  • כיצד מבקרים עיצוב – דגשים וטיפים
  • כיצד בוחרים ושוכרים מעצב

 

למי הסדנה מתאימה?

הסדנה מתוכננת עבור מאפיינים, מנהלי מוצר, יזמים, אנשי שיווק ואחרים שעוסקים באפיון ממשק ומסכי אתרים או תוכנה, ואין להם הכשרה פורמאלית בתחום העיצוב. אם אתם מרגישים שקשה לכם היום לשרטט מסכים שנראים טוב ומעבירים את המסר לצוות שאיתכם, בין אם מדובר במעצבים, מפתחים, אנשי שיווק, מנהלים או אחרים, הסדנה הזו מיועדת לכם. תוכלו ללמוד בה גם איך להעביר ביקורת בונה ויעילה על עיצוב ואיך לבחור מעצב מתאים כדי לתת לרעיונות שלכם את העיצוב והגימור המדויק שמגיעים להם.

 

מה כולל מחיר הסדנה?

  • סדנה בת יומיים בכיתת מחשבים, עם תוכן עשיר שמפורט כאן למעלה
  • PDF עם עיקרי מצגת הסדנה
  • מחברת ועט לרעיונות ולסיכומים שלכם
  • כיבוד קל בבוקר
  • ארוחת צהריים מפנקת
  • שתיה חמה לאורך כל היום
  • תרגול במהלך הסדנה על Axure. ניתן גם להשתמש בכלי שרטוט אחר לבחירתכם, אך בתיאום מראש בלבד.

 

משתתפים בסדנה מספרים:

"הסדנה באמת מצוינת! רק בפרספקטיבה של כמה חודשים אחרי אני רואה כמה היא תרמה לי, בעיקר בלעשות ולידציה ולתת שמות ומינוחים לדברים שהרגשתי בצורה אינטואיטיבית. ממליצה :)"
שירה לוק זילברמן, ארכיטקטית UX בכירה, 5ive

"הסדנה הייתה ממוקדת ועניינית. שני המפגשים העשירו את הידע שלי ונתנו לי כלים רבים וטיפים חשובים. אם אתם עובדים מול מעצבים או רוצים להבין מה עובד לכם ומה לא, וגם להיות מסוגלים להסביר, הסדנה הזו היא בשבילכם".
ד. גרפיקאית, מל"ם.

"סדנה מעשירה ויעילה, שעושה סדר בכל מה שחשוב בעיצוב"
ברק מירון, מאפיין חוויית משתמש

"סדנה מומלצת למנהלי מוצר ומתכנתים, שעוזרת להבין את עולם העיצוב על קצה המזלג, ולשפר את הנראות והקריאות במוצרים שאנחנו מייצרים"
רואי סודאי, MTS

זהו הכנס ה-11 שאנחנו מקיימים, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. עם זאת, כל המשתתפים, המרצים, נותני החסות והעובדים בכנס UXI Live, נדרשים לקבל את קוד ההתנהגות ולקיים אותו.

הגרסה הקצרה

כבדו אחד את השני; אם התנהגותו של משתתף אחר מפריעה לכם, בקשו ממנו – בצורה מכובדת – להפסיק; אם פנייה לא עוזרת ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה, אנא פנו למארגני הכנס. כל מי שהתנהגותו תהווה פגיעה במשתתפי כנס אחרים, יתבקשו לעזוב.

בכל בעיה תוכלו לפנות מייד לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors