לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

מחקר משתמשים שמשפיע: איך לבצע מחקר בעל ערך אמיתי

יום ג'
ברק דנין

אם תשאלו אנשים שלא עוסקים ב-UX על מחקר משתמשים, הם יגידו לכם שמדובר במשהו יקר, ארוך ולרוב – מיותר. "אנחנו מכירים את המשתמשים שלנו מצוין" הם יגידו לכם. "אנחנו כבר נספר לכם מה הם צריכים, לא צריך מחקר". אחרים יגידו: "עדיף להשיק את המוצר ולראות איך הקהל מגיב", או "אין לנו עדיין משתמשים, את מי תחקור?"

למרות כל ההתנגדויות האלה, הנסיון מראה שמחקר משתמשים מאפשר להגיע לתובנות מהותיות גם בזמן קצר, כאלה שקשה מאוד להשיג בדרך אחרת. הוא מחבר את צוות האפיון לצרכים האמיתיים של המערכת ומאפשר לו ליצור חוויית משתמש הרבה יותר טובה – כזו שמביאה הרבה ערך למשתמשים, ולכן גם לרוב שווה הרבה כסף.

מה כלי המחקר האפקטיביים ביותר? איך אפשר להשיג תובנות משמעותיות בתקציב מצומצם? ברק יענה על השאלות האלה דרך סיפורי מקרה אמיתיים מהסטודיו ביוניק יו איי ומהעולם.

ברק דנין

ברק דנין

מנכ"ל ובעלים, Uniq UI, יו"ר ארגון חוויית משתמש ישראל

ברק הקים את יוניק יו איי, סטודיו לאפיון ועיצוב חוויית משתמש, ב-2009. היום, לאחר כ-20 שנה בתחום, הוא אחד האנשים המזוהים ביותר עם תחום ה-UX בארץ. יחד עם הצוות ביוניק יו איי, ברק מאפיין מוצרים דיגיטליים עבור לקוחות החברה, ביניהם: Dreamworks, ישרוטל, יפעת, מאקו, פיצה האט, Risco ועוד רבים אחרים. 

ברק מעביר סדנאות וקורסים במסגרת UX School, בית הספר לאפיון חוויית משתמש מבית יוניק יו איי.

בשנת 2010 חבר ברק לכמה מהאנשים הבולטים בתחום ה-UX בארץ וביחד הם הקימו את ארגון חוויית משתמש ישראל (UXI), במסגרתו מתקיים כנס זה. ברק מוביל את הפעילות של UXI מאז הקמת הארגון ועד היום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor