החיבור בין מחלקת חוויית המשתמש ומחלקת ה-QA בחברה הוא חשוב ואיננו מובן מאליו:
מצד אחד, הם ממוקמים בקצוות מרוחקים בתהליך חיי המוצר. מצד שני, שניהם דואגים לרווחתם של המשתמשים ומייצגים אותם בתוך הארגון.
בשנה האחרונה הובילה נעמה קורס מרוכז בנושא חוויית משתמש לעובדי מחלקת ה-QA של חברת PTC, בה היא עובדת.
העובדה שחלק מעובדי המחלקה ממוקמים בהודו, הוסיפה אתגר מעניין של התאמת תכני הקורס והעברתו לעובדי הסניף דוברי ההינדי.
הרצאה זו תתמקד בחשיבותה של הכשרה שכזאת, ביתרונותיה הצפויים והפחות צפויים, ותיתן כמה טיפים טובים שיאפשרו גם לכם להדביק גם את אנשי ה-QA בארגון שלכם בחיידק ה-UX.