לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
צפייה בהרצאות

הצפייה בהרצאות היא ללא תשלום, צריך רק כתובת דוא"ל ורצון ללמוד

ביטול
אנחנו שולחים אליכם את הקישור לצפייה בהרצאות, עוד רגע...

תודה! הקישור מחכה לכם בתיבת הדוא"ל

לצערנו לא הצלחנו לשלוח אליכם את הקישור. נסו שוב מאוחר יותר.

סגור

איך הדבקנו את אנשי ה-QA שלנו בחיידק חוויית המשתמש?

יום ג'
נעמה שפירא

החיבור בין מחלקת חוויית המשתמש ומחלקת ה-QA בחברה הוא חשוב ואיננו מובן מאליו:
מצד אחד, הם ממוקמים בקצוות מרוחקים בתהליך חיי המוצר. מצד שני, שניהם דואגים לרווחתם של המשתמשים ומייצגים אותם בתוך הארגון.

בשנה האחרונה הובילה נעמה קורס מרוכז בנושא חוויית משתמש לעובדי מחלקת ה-QA של חברת PTC, בה היא עובדת.
העובדה שחלק מעובדי המחלקה ממוקמים בהודו, הוסיפה אתגר מעניין של התאמת תכני הקורס והעברתו לעובדי הסניף דוברי ההינדי.

הרצאה זו תתמקד בחשיבותה של הכשרה שכזאת, ביתרונותיה הצפויים והפחות צפויים, ותיתן כמה טיפים טובים שיאפשרו גם לכם להדביק גם את אנשי ה-QA בארגון שלכם בחיידק ה-UX.

נעמה שפירא

נעמה שפירא

מאפיינת UX בכירה, PTC

נעמה היא פסיכולוגית מומחית לאינטרנט (M.A).
את דרכה המקצועית בתור מאפיינת חוויית משתמש התחילה בחברת Intel. עבדה גם עם חברות סטארט-אפ ועם קהלי יעד ייחודיים כמו לקויי למידה ובני הגיל השלישי. מאפיינת ממשקים של תוכנות עתירות טכנולוגיה, ומחבבת במיוחד את תהליך ההטמעה של חשיבות התחום בקרב גורמים שונים בתהליך הפיתוח.

כיום היא מאפיינת בכירה בצוות חוויית המשתמש של PTC Creo Parametric, תוכנת CAD מהמובילות בעולם. את עיקר זמנה היא מקדישה כדי לוודא שהמהנדסים המתכננים משאיות וחלליות בעזרת תוכנה זו, יעברו תהליך קל ונוח בהעברת רעיונותיהם מהראש אל המחשב.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor