נפתחה ההרשמה: UXI Live 2024
תכל'ס, הגיע הזמן שניפגש. עכשיו בהרשמה מוזלת

קול קורא להרצאות:
COM.PLEX 2022

עדכון 7.2022: ההרשמה לכנס COM.PLEX 2022 פתוחה (אבל הקול הקורא סגור). מוזמנים ומוזמנות להגיש הצעות לכנס הבא שלנו, בקול הקורא שיתפרסם בהמשך השנה.


אנחנו ממש מתרגשים לספר לכם על כנס חדש שאנחנו משיקים: COM.PLEX 2022. הכנס יתקיים ב-7 בנובמבר 2022 יעסוק בדיזיין ומחקר למערכות מורכבות בלבד.

מה הן מערכות מורכבות? בדרך-כלל מדובר במערכות עם מורכבות טכנולוגית גבוהה ופוקנציונאליות עשירה מאוד, שנועדו לקהל משתמשים מקצועי ("מערכות מומחה"). מערכות כאלה הן לרוב כלי עבודה יום-יומי של קהל היעד שלהן, יחד עם כלים נוספים בעלי אפיון דומה. אלה יכולות להיות מערכות סייבר, מערכות פיננסיות, מערכות לעולם החקלאות, הרפואה, פתרונות אחסון ועוד תחומים רבים אחרים.

כדי לחקור, לאפיין ולעצב מערכות כאלה, נדרשת מומחיות שבדרך-כלל אין למי שעוסקות ועוסקים בתחומים אחרים. בכנס הזה אנחנו רוצים לתת מקום למומחים ולמומחיות בתחום הזה לחלוק מהנסיון שלהם וללמוד מהנסיון של אחרים (בדיוק כמו בכנס UXI Live שפונה לקהל רחב יותר).

כמו בכנסים קודמים שלנו, הכנס יהיה גדוש בהרצאות מקצועיות מרתקות, דוברות עברית. את חלק מהמרצים אנחנו נזמין בעצמנו, אבל רובם יגיעו דרך הקול הקורא הזה, אולי את או אתה! חשוב לנו לתת במה למרצות ולמרצים הטובים ביותר שיש, ולייצג על הבמה את הידע והנסיון הרבים שיש בקהילת הדיזיין בארץ, במיוחד בתחום המערכות המורכבות.

התאריך האחרון להגשות: 2.7.2022 ב-21:00.

שגית סיגל בכנס UXI Live 2022

יש לכם סיפור מקצועי מעניין? חזון שהביא לתוצאות מעוררות השראה?

אולי זה סיפור על מוצר שאפיינתם או עיצבתם והצליח מאוד? מוצר שהמשתמשים עבדו איתו בצורה שהפתיעה אתכם? שיטת עבודה יוצאת דופן? נסיון ייחודי אחר שיכול לעניין את קהילת הדיזיין למערכות מורכבות בישראל? זו ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם ואת הסיפור שלכם למאות רבות של עמיתים למקצוע ומתעניינים בתחום (אנחנו מצפים ל-600-900 איש באולם). אנחנו מחפשים קולות חדשים ורעננים, כמו בכל כנס שלנו, שמדברים על נסיון אמיתי ומעשי, מהשטח.

קצת על חוויית המרצה

אנחנו מלוויים באופן צמוד את המרצים והמרצות מהרגע שההרצאה נבחרת ועד לרגע שהם יורדים מהבמה. תציצו על החוויה של צוות המרצים והמרצות משנת 2020:

אז מה המרצים מקבלים?

  • ליווי מקצועי בבניית ההרצאה ובעמידה מול קהל
  • חשיפה לקהל – על הבמה, באתר וברשתות החברתיות, לפני, בזמן ואחרי הכנס
  • היכרות עם מרצים אחרים ומובילי התחום בארץ
  • כרטיס חינם ליום ההרצאות בכנס – ברור, זה בסיסי
יורם רוזנר בכנס UXI Live 2022

אילו הרצאות אנחנו מחפשים?

קהל מקצועי ומנוסה: אנחנו מחפשים הרצאות שיתאימו קודם כל לקהל מקצועי ומנוסה מתחום הדיזיין למערכות מורכבות (הרוב המוחלט עם 4 שנות נסיון ומעלה, וכשליש מהקהל עם 8+ שנות נסיון). זה אומר שאין מקום להרצאות כמו "מבוא למערכות מורכבות" או "למה צריך דיזיין סיסטם במערכת המורכבת שלכם". אנחנו מחפשים הרצאות של אנשי ונשות מקצוע מנוסים, שייתנו ערך מעשי לקהל של עמיתות ועמיתים מנוסים גם הם, לא (רק) לג'וניורים.

ידע מעשי מבוסס-נסיון, או השראה: אנחנו מצפים להרצאות שבהן תשתפו את הידע והניסיון שלכם, בצורה שתעזור לאנשים ללמוד דברים פרקטיים שיוכלו לקחת ליום-יום שלהם, או לחילופין – לקבל השראה שתעזור להם להגיע לרעיונות חדשים.

הנה כמה מהנושאים שאנחנו יודעים שמאוד מעניינים את הקהל שלנו:

  • Case Studies של אפיון, עיצוב ומחקר למערכות מורכבות
  • ויזואליזציה של מידע מורכב
  • יצירת תהליכי עבודה טובים בדיזיין של מוצרים מורכבים
  • תכנון ואסטרטגיה של שינויים גדולים
  • אפיון ועיצוב מערכות לקהל גלובאלי

בנוסף, אנחנו פתוחים לשמוע כל רעיון שיכול לעניין את הקהל של הכנס: נשות ואנשי מקצוע מנוסים מעולם הדיזיין והמחקר, שמתמחים במערכות מורכבות.

ההרצאות צריכות להיות מבוססות על הנסיון המקצועי של המרצה, לכן הרצאות על תוכניות עתידיות או רעיונות תיאורטיים לא יתקבלו.

לימור פרץ סמיה בכנס UXI Live 2022

אנחנו איתכם כל הדרך, מכאן ועד הירידה מהבמה

בכל שנה יש לנו מרצים שזו הפעם הראשונה שלהם מול קהל גדול, וזה בהחלט מעמד שצריך להתכונן אליו.

כמו ב-UXI Live, גם COM.PLEX אנחנו שואפים ליצור כנס של כל הקהילה: מקום שיאפשר לקולות חדשים ומעניינים בתחום להישמע ולקבל במה. זו בדיוק הסיבה שאנחנו עוזרים להתכונן ליום הגדול עם:

  • תהליך הכנה: תהליך מסודר שהוכיח את עצמו כבר כמה כנסים, ואנחנו משכללים בכל שנה, הכולל גם הנחיה מקצועית אישית וגם משוב הדדי מהמרצות והמרצים האחרים.
  • טיפים ממוקדים: יש לנו הרבה נסיון עם הרצאות על במה (מאות מרצות ומרצים!) ואנחנו נחלוק אותו איתכם.
  • זמן רב להתכונן ולדייק: אנחנו מתחילים את התהליך הרבה זמן מראש, עם milestones מוגדרים בדרך, כדי לאפשר לכם להגיע עם ההרצאה הטובה ביותר שלך לבמה, גם אם דחיינות היא דרך חיים עבורכם 😉

איך זה נראה בסוף על הבמה? כמעט כל ההרצאות שהיו בכנסים שלנו בעבר נמצאות כאן.

איפה מגישים ומתי?

להגשת הצעה להרצאה

התאריך האחרון להגשות: 2.7.2022 ב-21:00

מעוניינים להגיש כמה רעיונות? אתם מוזמנים! פשוט מלאו את הטופס כמה פעמים.

בבקשה אל תשלחו כמה הצעות בטופס אחד ואל תכתבו "יש לי עוד הרבה רעיונות, בואו נדבר". אם יש לכם רעיונות טובים ואתם רוצים להרצות עליהם, בבקשה נסחו אותם והגישו לנו, כל רעיון בטופס נפרד. את הפרטים עליכם אפשר לשכפל בין כולם או לרשום רק בראשון ובאחרים לרשום "ראו הגשה קודמת". אנחנו נעבור על הכל.

אבנר גיצלטר שר בכנס UXI Live 2022

מתי תתקבל החלטה? מתי יעדכנו את המגישים?

לאחר המועד האחרון להגשת הצעות, כל ההצעות יעברו לוועדת ההיגוי של הכנס, שם הן ייבחנו ותתקבל החלטה איזה הרצאות לכלול בכנס ואיזה לא. ההחלטה היא של כל הצוות ביחד. ייקח לנו קצת זמן אבל אנחנו מבטיחים להחזיר תשובה – לכאן או לכאן – במהלך יולי 2022.

מי מחליט על קבלת ההרצאות?

ועדת ההיגוי של הכנס היא זו שמקבלת את ההחלטה על קבלת ההרצאות. התהליך מתבצע תוך דיון ושיתוף, ובצורה דמוקרטית.

חברי וחברות ועדת ההיגוי של הכנס הם (לפי סדר אלפביתי):

  • אורן שמיר
    Head of Product Design, BeamUp
  • ויטלי מיז'יריצקי
    UX Lead ב-HP, מרצה UX ביחידה ללימודי חוץ של הטכניון ומנטור ב-Google for Startups
  • יעל טוק
    Senior UX Designer, Philips
  • מיכל נינבורג קרלניק
    Product Design Team Lead, Spot by NetApp
  • מירב הר-פז
    UX Lead and Product Manager, SkyHawk Security
  • נעמה שפירא
    Senior UX Researcher, Microsoft
  • רן לירון
    Head of Product Design, Skai

בהצלחה!

החוויה בכנס UXI Live 2022